woensdag 12 augustus 2015

UWV, gieters en fietsen

Nu ik een baan gevonden heb moet ik het wijzigingsformulier op de UWV-site invullen.
Dat begint vrij gemakkelijk totdat ik aan moet geven wat ik ga doen. De lijst waaruit ik kan kiezen is nogal curieus:


Ik heb mijn toevlucht moeten nemen tot "anders". Er zal wel een reden zijn voor bovenstaande opsomming, maar ik kan het zo snel niet bedenken.

Een tijdje terug hebben we de Flying Tigers ontdekt. Nu onze gieter niet tegen water bestand bleek en ging roesten moest er een nieuwe komen. Dat leek me wel iets voor de Flying Tigers. Helaas vonden we daar geen gieter maar ik kon dit schattige kleine vergietje niet laten staan. Ideaal voor het schoonmaken van fruit!


Vanochtend zijn we naar Zoetermeer gefietst. Ik was benieuwd hoe lang ik er over zo doen om naar mijn werk te fietsen. We hadden een beetje tegenwind en deden er 40 minuten over. Terug gingen we langs Intratuin om daar naar gieters te kijken maar de doorzichtige modellen die daar stonden konden ons niet bekoren. Het was een mooi fietstochtje; de bermen waren weer geel, net als in het voorjaar. Ik moet bekennen dat ik niet weet wat voor bloemen het zijn.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten