zondag 11 oktober 2015

Mist, werk en nog een blogger

Het fietsen naar kantoor bevalt erg goed. Ik verbeter regelmatig mijn record (nu 30 minuten), vooral als ik de wind mee heb. Gelukkig was het ook prima fietsweer, hoewel wel koud, zeker met de mist begin vorige week.



De zon staat nu elke dag lager, nog even en ik vertrek in het donker.


Afgelopen woensdag viel op kantoor de internetverbinding uit. Na een uur vergeefs wachten uiteindelijk wat eerder naar huis. Donderdag vol goede moed weer naar kantoor gefietst maar helaas, nog steeds geen verbinding, dus na een uur weer terug gefietst. Zo blijf je fit! Gelukkig bleek dat we ook thuis in kunnen loggen, en aangezien vrijdag er nog steeds niemand het probleem opgelost had kon ik mij vrijdag de fietstocht besparen en de hele dag thuis werken.
Voor Martin even wennen, die geniet van zijn recent ontdekte vrijheid, en daar past geen thuiswerkende echtgenote bij. Hij is enthousiast bezig met zijn nieuwe site. Ik heb daarvoor een opzet gemaakt. De opmaak zal nog wel veranderd worden, maar hij kan er mee aan de gang. Het is een site met een aantal vaste pagina's - die nog voor een deel gevuld moeten worden - en een bloggedeelte. Het bloggen gaat zeer voortvarend, bijna elke dag een nieuwe blog.
Voor de liefhebbers: www.martinvanneck.nl.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten